Routes

Krijgen we een route mee?

Ja, we hebben op iedere startlocatie uitdagende routes beschikbaar.

Kunnen wij de routes vooraf ontvangen?

Nee, helaas niet! We zijn trots op onze routes en deze geven wij bij de start graag aan je mee.

Mag ik ook een eigen route rijden?

Dat mag zeker. Maar mocht er tijdens de rit een hulp vraag ontstaan, kan het voorkomen dat je langer dan gebruikelijk moet wachten op service, wellicht dat, dat voor ons zelfs onmogelijk wordt.

Rijbewijs

Moet ik een rijbewijs hebben?

Iedereen met minimaal een brommerrijbewijs mag op een chopper plaatsnemen.

Ik heb nog geen brommerrijbewijs maar mijn aanvraag loopt. Mag ik nu wel op een chopper rijden?

Helaas, je mag niet op een chopper plaatsnemen. Voor mensen zonder een rijbewijs hebben we een fatbike beschikbaar. Hierop kan je eenvoudig de choppers bijhouden.

Achterop

Kunnen er kinderen achterop de chopper?

We hebben geen kinderzitjes, er zijn wel steps voor de voeten. Kinderen kunnen tot een jaar of 12 kunnen achterop mits ze zichzelf goed kunnen vasthouden. Wij kunnen dit laatste niet beoordelen. Het meenemen van kinderen is dus voor eigen risico.

Mogen de kinderen ook voorop?

We horen het achteraf nog wel eens en weten dat de kinderen het vaak geweldig vinden. Alles waarmee je de verkeersregels overtreed is voor eigen risico.

Storing onderweg

De chopper is gestopt met rijden.

Dat kan komen doordat bijvoorbeeld de stekker van de accu los is getrild. Wij adviseren je de accu iets uit de houder te trekken. Dit kan aan het handvat. De stekker komt nu vrij. Wil je deze los trekken en daarna weer goed aanduwen. De accu kan dan weer teruggeschoven worden.

 

Mijn toeter doet het niet.

Wat vervelend. Mogen wij je vragen dit bij terugkomst te melden. De rit kan als gepland afgemaakt worden.

Mijn band is lek of zacht.

Wat vervelend. Loopt de band tijdens het rijden verder leeg dan s.v.p. stoppen en niet verder rijden. Je kan contact opnemen met de start locatie of met 0318-510617. Wij komen de chopper omruilen.

Het lukt me niet om de storing zelf op te lossen.

Dan kan je contact opnemen met Sport Totaal 0318-510617, b.g.g. met de startlocatie. Wij zullen na beoordeling van je verhaal waarbij we je ook kunnen vragen wat handelingen voor ons te doen de chopper omruilen. Helaas kunnen wij niet alle storingen voorkomen. Het betekent wel dat je even op ons zult moeten wachten. De duur kan verschillen.

Annulering

Het regent, kan mijn chopper rit nu wel doorgaan?

Natuurlijk kan de rit doorgaan. Als de andere reserveringen het niet verhinderen kunnen we eventueel kijken of een andere starttijd wellicht mooier/droger weer geeft.

Een van mijn mederijders heeft corona, wat nu?

Wat blijft corona toch een vervelende uitdaging voor jullie, maar ook voor ons. Wij kunnen helaas geen geld terugstorten. Wij willen jullie wel hierin – in tegenstelling tot onze voorwaarden – tegemoet komen. Deze rijder kan de chopper later alsnog een keer reserveren. Hiervoor zullen wij specifieke afspraken met onze opdrachtgever maken en wij zullen dit uiteraard ook aan elkaar moeten bevestigen.

Helaas is er altijd een risico van ziek worden. Van griep tot veel ernstiger.

Ik weet pas kort van tevoren of ik kan boeken, wat nu?

We kunnen altijd de beschikbaarheid op de diverse startlocaties voor je bekijken. Het kan voorkomen, dat als je online boekt, op de ene locatie geen beschikbaarheid is maar op een andere locatie wel. Maar het risico dat er op enig moment helemaal geen choppers meer beschikbaar zijn, blijft bestaan.

Ik wil graag voor een personeelsuitje boeken maar er lijken niet voldoende choppers beschikbaar. Wat nu?

Wij helpen je graag. Wil je ons in dit geval bellen dan nemen we de mogelijkheden graag met je door.

Op de locatie waar ik wil boeken staan niet voldoende choppers als ik wil gaan rijden.

Heb je naar een van onze andere locaties en de beschikbaarheid daar gekeken? Mocht je ook daar niets vinden helpen wij je graag. Wil je ons in dit geval bellen, dan nemen we de mogelijkheden graag met je door.

Tijdens het reserveren wordt om directe betaling gevraagd.

Dat klopt wij vragen al onze klanten vooraf te betalen. Zo weet je zeker, dat de choppers ook echt voor je klaar staan. Geboekt betaald en geregeld!

Staat uw vraag er niet bij. Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.